Abecedný filter
Diskusia
Myslíte si, že je správne Grékom požičať, aby mohli vyriešiť svoje dlhy?

Ministri financií európskej šestnástky sa dohodli na finančnej pomoci Grécku vo forme pôžičiek s objemom 30 miliárd eur. Na balíku sa okrem toho bude podieľať Medzinárodný menový fond 15 miliardami eur. Podiel Slovenska je približne 306 miliónov eur. Prakticky teda každý Slovák Grékom požičia viac ako 55 eur. Podporný program má trvať tri roky a spomínaných 45 miliárd eur má však pokryť len prvý z nich. Súhlasíte s postupom členských štátov?

Pôžička Ponuka - staciehayesfirm@gmail.com - 30.05.2014 - 22:48:50

Dobrý deň.

Ponúkame záruku pôžičky všetkým jednotlivcom na 3%, každý záujemca
by sa na nás obrátiť s:

Meno ...
Výška úveru...
Krajina / Tel ...
Doba trvania ...

E-mail: staciehayesfirm@gmail.com pre viac informácií.
Mr joe - ehis_coperative@sify.com - 20.08.2010 - 12:30:22
Vláda schválila a certifikované vypožičiavanie company.This spoločnosti ponúkajú pôžičky od osobného k priemyselným úvery, ktoré majú záujem osobám alebo spoločnostiam, ktoré hľadajú finančnú podporu na obchodovateľné úrokových sadzieb niekedy tak nízke, ako 3%. Prečo by ste mali zomrieť v tichu, keď máte možnosť vymazať vaše oddelenie, štart alebo zvýšiť vašu firmu s úverom od nášho firme, môžete navštíviť naše webové stránky http://ehiscoperative.webs.com alebo nás budete kontaktovať prostredníctvom nášho e-mail ehis_coperative@sify.com
Viliam - viliam.trabalik@centrum.sk - 26.07.2010 - 14:27:30
Nielen, ze je absolutne nespravne poskytovat finacne pozicky nielen Grekom ale aj ostanym statom EU, ked sa ocitnu na pokraji ekonomickeho bankrotu ako Grecko. Prave naopak, voci statom, ktore nehospodarne mrhaju finacnymi zdojmi za ucelom udraziavania a zvysovania zivotnej urovne ako v Grecku, by sa mali prijat aj tie najtvrdsie ekonomicke aj politicke opatrenia a to najskorsim vylucenim z menovej Eurozony a z clenstva EU. Len to je spravny liek na zdravy vyvoj EURA a ekonomiky v EU.
Andrej - nireo@orangemail.sk - 30.05.2010 - 11:50:20
Myslim si ze spravne by bolo od Grekov kupit cast KRAJINY a tym ziskaju peniaze a zmensi sa im plocha kde maju dlzoby, navrhol by som odkupit OLYMPIU z ktorej bude mat v slovensko super turisticke vyhody jednak lacno pre slovakov a jednak velky zist od zahranicnych turistov ... predsa len je to zaujimava cast zeme kde sa zrodili Olympijske hry alebo nejaky ostrovv... TREBA ich rozkupit, a nie im len tak davat peniaze
Romana - romamba@azet.sk - 21.05.2010 - 08:40:35
Kazdopadne Greci si zvykli zit na vysokej nohe ja to mozem potvrdit kedze Cyprus je velmi blizko mozem to vidiet na vlastne oci.. Kazda pomoc im bude zbytocna dokial si sami neutiahnu opasky. Peniaze, ktore by im EU pozicala by boli nenavratnou pozickou a len naplastou na 1 ranu, tych ale bude viac ak nezmenia svoj postoj. Potom co? poziciame im znovu? A kto potom pozicia nam? Somalcania? Nechajme ich nech sa sami rozhodnu ci nasu pomoc chcu za cenu znizovania platov, zvysovania veku odchodu do dochodku a dani. My sme si tym tiez museli prejst...
Janiga Dušan - tienovy@centrum.sk - 10.05.2010 - 05:46:49
Stanovisko premiéra by malo byť podporené VŠETKÝMI OBČANMI SR, ktorým záleží na sebe-rodie-štáte a malo by sa,resp. O TOM SA MUSÍ rozhodnúť v parlamentných VOĽBÁCH tak, aby podporné REFERENDUM bolo súčasťou volieb a prejavom dôvery vláde a SMERU, ktorý ako JEDINNÁ STRANA berie na seba toto RIZIKO OBČANOV SR a všetkých, nech sú ich sympatizanti aj iné strany a hnutia.
mic - susyspeedo@seznam.cz - 08.05.2010 - 23:02:24
osobne si myslím, že v tomto obdobý, kedy sa samotné hospodárstvo a samotná európa potáca na tenkých ladoch svetovej ekonomiky, jej problémoch a a kedy niet konca dohode z Dohau je veľmi nerozumné požičiavať Grécku peniaze a hlavne ak je to len prvá časť \\\\\\\"balíčku pre Grékov\\\\\\\". Ako bolo správne podotknuté, všetky krajiny eurozóny majú celkom slušný dlh. Pôzičkou si ho navíšia a bude otázkou veľmi krátkeho času, kedy v podobnom svrabe budú aj ďalšie krajiny (okrem Španielska a spol). okrem toho, ak krajina vyhlási bankrot, je to pre jej menu a samotnú politiku niečo ako povstanie z popola. dá jejto nielen ekonomickú pomoc, ale uľahčí to prechod a nový politický systém, zaviesť nové zákony, proti ktorým sa krajina momentálne búri.

Otázkou však nie je len, či požičia EÚ, ale či požičia Slovensko. To je otázka za sto...ak požičiame, naša už tak krehká a neustále oslabovaná ekonomika bude ešte oslabenejšia. je relatívne jasné, že tieto peniaze už nikdy neuvidíme. tiež je otázne, prečo si mi ako krajina máme vlastne požičiať peniaze od CB, aby sme pomohli inému štátu?(neviem či to niekeho vlastne napadlo...odkial tie peniaze budeme brať). Na druhej strane, je to tiež o našej prezentácii voč spoločenstvu. Čo môže Slovensko očakávať v budúcnosti od EÚ ak je teraz tak neochotné? tretím rozmerom je fakt, že sme nepovedali že nepožičiame...dali sme len vzhľadom na situáciu celkom opodstatnenú podmienku...a teraz babo raď.....

čo sa týka možnosti ovplyvnenia, vzniknutou situáciou, našej ekonomiky už teraz obchodníci pociťujú straty vyvolané strachom a tým poklesom meny. Prerábajú sa neuveritelné sumy a pokles ešte nemusí byť definitívny. Ako bolo napísané..naša ekonomika je momentálne silno previazaná s ekonomikou EÚ a jej problémi sú doslova aj naše. My ich však pociľujem eo to silnejšie ako malá a krehká sme krajina...čiže obavy sú na mieste....skôr sa však obávam o euro ako také...
maraki - maria.kosturikova@gmail.com - 08.05.2010 - 15:23:31
Pracovala som v GR / 1992-1997/ v cestovke. Poznám grecku mentalitu.
Sťažnosti mojich tamojších priateľov živnostníkov, že politici iba kradnú bola v tejto krajine realitou odjakživa. Je to ako v Gréckej dráme - veľa emocii, veľa teatrálnosti a zároveň veľa podvodov a následných hádok.
To je grécka povaha vážení.....ak by ste tam mali žiť, nie je to jednoduché s našou dobrosrdečnou slovenskou povahou. Grék nazmlúva s cestoukou hotel, ale keď dojdete na dovolenku, hodí Vás v skutočnosti do starého bungalova medzi jašterice. A ešte začne rozhadzovať rukami - ti problema echis? = aký problém vlastne máš?
Kto pozná grécku povahu z obchodu a života, aplikuje ju aj na širokú politickú scénu - sú to tí istí ľudia s týchto radov. práca na čierno a 19 hodín denne 4 mesiace bez oddychu .... to je pravda o greckom podnikaní vážení.....nepoistia vás zdravotne a zametajú s vami ako chcú. Ak nechceš, choď domov......naspäť - prevez sa lietadlom za 100€ za svoje.....vedia v tom chodiť lepšie ako my, my sme priliš slabý a naivný národ ak hovoríme o ich sebavedomí v obchode. Ak sa pozriete do snára - sen o Grékoch je znamením zlým krádež alebo
blížiaci sa podvod.

Vážim si momentálne odvahu a dobrý odhad Václava Klausa o EU a jej význame.....je to iba likvidácia kultúr a dopadne to tak, že zaúverované krajiny eurozóny bude "zachraňovať" USA a nadiktuje svoje podmienky......to je koniec slobody pre celý svet.
Pretože si všetci musia požičať a popritom živia svoje padnuté ekonomiky, nasleduje kolaps ..... žiaľ tento kolaps je naplánovaný desaťročia a aj tak sa mu nevyhneme. Tí čo o svete financií rozhodujú, potrebujú regulovať celý svet jednotne.....k tomu mala poslúžiť unifikácia v Európe.......teraz sa zmlátená Európa iba priloží pod najsilnejšieho pána sveta.......je to otázka času...........2012....... vyvrcholenie vlády Temna. Obráťte sa radšej do svojho vnútra a tam hľadajte pravdu.
V nevedomosti sme si nechali ukradnúť si kultúry, lebo americký márnivý a konzumný svet sa zdal príťažlivejším.
Ale urobili to za peniaze kúpení politici.
A grécka povaha je ideálna na takéto plány - bola využtiá...
Grécko má pekné ostrovy, a ak by si tam USA mohli vybudovať nejaké základne, to je cieľom vlády sily, ktorá sa na nás chystá.
Problém v ktorom sa nachádzame je globálny, netýka sa už iba nás.
Ak miera korupcie bola v GR vyššia ako u nás, nesúhlasím, aby sme platili za to my. Nech sa to vyrovná - obdobie hojna s obdobím chudoby....len tak zistia, v čom myslia inak ako zvyšná európa.... a poučia sa k serióznosti.....
Nadávate na Fica, ale jediné správne vyhlásenie včera bolo od neho, že nedá GR peniaze ..... uvedomte si, že sme aj tak chudobní všetci.
EU musí spraviť precedens, tak ako ho dostal Klaus - a bol minulý rok sám čo bojkotoval EÚ - odvážny muž, ešte raz, je to Čech ale má rozum, verím že Ficovi radil.....v eonomike je dôležité VIDIET DOPREDU


ehm - xbrep11@gmail.com - 07.05.2010 - 23:46:42
grecko uz v podstate skrachovalo len o tom nevie - dat mu peniaze je cista charita. problem je refinancovanie dlhu. splacaju 10 rocne statne dlhopisi s urok mierov 3% a musia si na to poziciavat na 10%urok. teraz je grecky dlh k hdp 114%. po pozicke od EU a IMF to bude 148,5% - v sucastnosti davaju centralne banky historicky najnizsie urokove sadzby - co nemoze trvat donekonecna. to znamena ze o 3 roky po vycerpani pomoci grecku nikto nepozicia a skrachuje - ak uvidime z pozicky 60% budeme happy.

geist - grecka kriza nema nic spolocne s madarskom a lotyskom - tam to boli menove krizy (pomoc nedostala vlada ale centralne banky) nie fiskalne tak si to neplet - preto nebol problem s pomocou IMF a problemy sa viriesili velmi rychlo.
a tiez mozes vysvetlit ako ovplyvni zbankrotovanie grecka nasu krajinu? jaksi tam neviem najst ekonomicke prepojenie - preco by nas to malo poskodit? ako? to mi nieje jasne - ale ja som dost natvrdly a prihluply takze mne to musis pekne polopate - krok za krokom.
pomoc grecka poskodi a ohrozi dalsie krajiny - spanielsko portugalsko si budu musiet na tuto pozicku poziciat a viacej sa zadlzit aby mohli poslat peniaze do grecka - teda takto sa moze grecka kriza preliat dalej.
takze grecku ani euro a vytlacit ho z eurozony - potom devalvuju a pomoze im IMF - a tiez mozu prijat tie svoje vsemohucne balicky - ale to nam uz bude jedno ... hotovo- jasne a rychle.
ehm - xbrep11@gmail.com - 07.05.2010 - 22:18:53
grecko uz v podstate skrachovalo len o tom nevie - dat mu peniaze je cista charita. problem je refinancovanie dlhu. splacaju 10 rocne statne dlhopisi s urok mierov 3% a musia si na to poziciavat na 10%urok. teraz je grecky dlh k hdp 114%. po pozicke od EU a IMF to bude 148,5% - v sucastnosti davaju centralne banky historicky najnizsie urokove sadzby - co nemoze trvat donekonecna. to znamena ze o 3 roky po vycerpani pomoci grecku nikto nepozicia a skrachuje - ak uvidime z pozicky 60% budeme happy.

geist - grecka kriza nema nic spolocne s madarskom a lotyskom - tam to boli menove krizy (pomoc nedostala vlada ale centralne banky) nie fiskalne tak si to neplet - preto nebol problem s pomocou IMF a problemy sa viriesili velmi rychlo.
a tiez mozes vysvetlit ako ovplyvni zbankrotovanie grecka nasu krajinu? jaksi tam neviem najst ekonomicke prepojenie - preco by nas to malo poskodit? ako? to mi nieje jasne - ale ja som dost natvrdly a prihluply takze mne to musis pekne polopate - krok za krokom.
pomoc grecka poskodi a ohrozi dalsie krajiny - spanielsko portugalsko si budu musiet na tuto pozicku poziciat a viacej sa zadlzit aby mohli poslat peniaze do grecka - teda takto sa moze grecka kriza preliat dalej.
takze grecku ani euro a vytlacit ho z eurozony - potom devalvuju a pomoze im IMF - a tiez mozu prijat tie svoje vsemohucne balicky - ale to nam uz bude jedno ... hotovo- jasne a rychle.
Karol - karol(zavinac)achberger(bodka)info - 06.05.2010 - 16:04:41
Jasne, poziciavajme vsetkym statom, vsak co na tom, ze nie je z coho. Vlastne je, natlacime si nove eurobankovky, nieco ako USA minuly rok. A skupime 25% akcii firmy o trhovej hodnote 5mld USD za 40mld. VSAK PRECO NIE!
Co z toho, ze to dojebabre celu ekonomiku a pride dalsia, este vacsia kriza. Poziciame dnes Grecku, zajtra Portugalsku, potom Irsku, Madarsku, Spanielsku a potom zrazu budeme potrebovat pozicku aj my, Nemci, Francuzi, ... lebo popoziciavaju tolko, ze nebudu mat nic!

Ako bude Grecka vlada potrestana?!?! Pojde niekto do vazenia? Nepojde, to znamena, ze potrestani nebude nik z vlady. Tvrdenie o potrestani vlady je mylne. V Grecku nebude tiez nik potrestany, nakolko prepusteni dostanu odstupne v stotisicoch euro. Uff, to teda bude trest, dostat 100 platov.

Pokial neurobia vsetky kroky, ktore som spomenul pred poskytnutim pozicky, ich motivacia bude omnoho nizsia po jej schvaleni. Klamali doteraz, klamat budu aj dalej a podmienky budu obchadzat, ako to robili doteraz. To je ako s letiskami. Lenivi zamestnanci letisk (europskych institucii) nemaju moc volu riesit a preto sa kazdu chvilu dostane nejaky terorista do lietadla (oklame ich hocijake Grecko). Nenamyslajme si, ze teraz pride velky tresk a Grecko bude mrte profitovat. NEBUDE! Taketo demagogie moze tvrdit len niekto, kto zije v knihach a teoriach a o realite nema ziadnu predstavu. Som zvedavy, ci moj oponent niekedy bol v Grecku a ci si pytal blocik pri nakupe.

Vystupenie Grecka z EMU ju posilni a da jasny signal vsetkym ostatnym krajinam, ze pokial nebudu dodrziavat tie zmluvy, ktore pri vstupe podpisali, tak budu vyradene. Prirovnam to k futbalu. Hrac (Grecko) hra, ako keby bol na dovolenke. Hrac (EU) mu nie len, ze neznizi plat, este mu zaplati dovolenku, aby sa zregeneroval.

Celosvetova ekonomika je presne kvoli takymto zasahom v srackach. A zaciname sa pomaly kvoli nim dusit. Este chvilu a kriza z minuleho roku bude zboznym zelanim.
a - a@a.sk - 06.05.2010 - 14:54:56
radsej nech sa greci vykaslu na platenie dlhu podobne ako islandania... kto na tom strati? zopar bank?
Ivka - itaragelova@hotmail.com - 06.05.2010 - 08:45:24
NIE
rado - geist@euractiv.sk - 06.05.2010 - 08:20:19
Opat opakujem, co som uz napisal:

1. Nejde o ziade "dar v podobne financnej pomoci", ale pozicku.

2. Grecko (grecka vlada) je a bude potrestana az-az. Podmienky, za ktorych dostane financnu pomoc, budu velmi prisne. Z toho vyplyva, ze pozicku nedostanu na to, aby mohli zit nadalej "nad svoje pomery", ale aby sa predislo bezprostrednemu krachu a krajina sa dostala do situacie, kedy bude schopna dlhy zaplatit. To iste sa stalo v Madarsku, na Ukrajine, v Lotyssku. V podstate ide o restrukturalizaciu dlhu - situacia je specificka len tym, ze a) suma je vysoka, b) Grecko je sucastou Eurozony.

3. Nasa (a nemecka, francuzska...) pomoc je samozrejme aj ekonomickym kalkulom - vystupenie Grecka z eurozony alebo jeho bankrot mozu mat pre clenov eurozony omnoho vyssiu cenu, nez poskytnutie pozicky. Naviac - ak budeme znasat hospodarske dopady, tie peniaze nam nikto nevrati. Pozicka sa vrati.

4. Bankrot firmy a bankrot statu: Nuz, skuste si spomenut na x prikadov, minimalne zo Slovenska, ked skrachovala firma, a zvysny majetok zdaleka nestacil na pokrytie zavazkov (napr. preto, ze ho niekto stihol sikovne "vytunelovat" do inej firmy). V istom obdobi nasej "hospodarskej transformacie" to bol pomerne standardny vzorec podnikania. Toto pri state nie je mozne. Ak aj stat pravne zanikne (co sa samozrejme nestava v dosledku jeho krachu, ale ak sa rozdeli, pripoji k inemu statu a pod.), existuje jeho pravny nastupca, ktory prebera zavazky. Preco je investovanie do statnych dlhopisov (teda - do statneho dlhu) povazovane vo vseobecnosti za bezpecnejsie, menej rizikove? Ak aj stat vyhlasi bankrot (co sa stalo napr. v Argentine v 90.rokoch), svojich zavazkov sa nezbavi. Vo vacsine pripadov sa odlozi splacanie dlhov, odpustia sa, ci znizia uroky, atd. Odpustenie dlhov statu je vynimocnou praxou - uplatnilo sa u najchudobnejsich, tazko zadlzenych krajin, je tazko predstavit si, ze by bolo uplatnene v pripade Grecka.
Karol - karol(zavinac)achberger(bodka)info - 05.05.2010 - 18:24:21
Som proti pomoci Grecku. Krajina, ktora niekolko rokov po sebe klamala, si nezasluzi dar v podobe financnej pomoci. Zasluzi si trest, aby ostatne krajiny pochopili, ze tadeto cesta nevedie. Trestom ma byt vylucenie z Eurozony a nechanie ich skrachovat. Az ked krajina padne na dno, az potom sa bude dat restrukturalizovat. Aktualne je totizto tento problem neriesitelny. Nie je politicka vola urobit realne kroky, ktore by viedli k zachrane.

Ktora vlada si podpili pod sebou nie konar, ale rovno cely strom? Ziadna! Preto nesiahnu na zakladne platy, nesiahnu na znizenie dochodkov, nesiahnu na zrusenie odstupneho v statisicoch euro, nezrusia tisice nepotrebnych pracovnych miest v prebujnelej statnej sprave, nezasiahnu proti sedej ekonomike, ktora sa odhaduje na 30-40% vsetkych obchodov. Zvysenie DPH len podpori dalsi rast "bezblockovych" dohod.

Budme uprimni. Uz ako deti sme sa naucili: Urobime hlupost a budeme potrestani, neurobime ju viac krat. Ale ak Grecko, ktore robi hluposti uz 20 rokov a nie je potrestane, preco by nieco menili? Okrem toho, kolko dokaze aktualne Grecko usetrit mesacne? Nic, je v srackach. Stale mina viac, nez su jeho prijmy. Z coho budu splacat dlhy?!? Pozical by niekto z Vas peniaze kamaratovi, ktore si sam musi pozicat, keby ste vedeli, ze zije nad svoje pomery?

Krach statu je este lahsi, nez krach firmy. Firme zhabu veritelia majetok a maju sancu aspon ako tak si uspokojit svoje pohladavky. Ale statu? Co nam daju, ked nebudu vediet splacat dlhy? Akropolu? Rhodos?!? No uz ich vidime. Dlh sa odpusti a my budeme musiet splacat, lebo "my mame".

Rado - geist@euractiv.sk - 05.05.2010 - 15:39:03
V tejto diskusii sa prejavuje hned niekolko "hlbokych nedorozumeni":

1. "Pozicat" neznamena "darovat". Slovensky (a ziaden iny) obcan preto nebude niekoho dotovat - pozicane peniaze budu musiet Greci vratit. Stat nie je ako nejaka pochybna firma, ktora moze narobit dlhy a potom pravne zanikne.

2. Pozicka Grecku nema nic spolocne s niektorymi darebackymi firmami v inych krajinach Europy, vratane Slovenska, ktore nie su ochotne platit zamestnancom spravodlivu odmenu. Rovnako nema nic spolocne s vyskou dochodkov. Tie peniaze idu z ineho vrecka, resp. kedze ide o pozicku, nie su to darovane (co moze pre niekoho znamenat "stratene") peniaze.

3. Greci si nepoziciavaju, aby mohli "dalej rozhadzovat". Pozicka im vytvori priestor na nadychnutie, da im cas prijat kroky, ktore nebudu mimochodom vobec prijemne. Ak uz nic ine, tak angazovanie sa MMF v celej operacii by mohlo dat radobyzodpovednym kritikom dostatocne garancie, ze Greci si tuto pomoc nie len splatia, ale aj doslova odpykaju. Mimochodom, ak by tie peniaze boli naozaj takym stedrym darcekom, ktory umozni predlzenie nezodpovedneho zivota bohemov, preco sa o podobny balicek zatial neprihlasili dalsie krajiny? Portugalsko, Spanielsko, Taliansko, Irsko... by iste radi prijali par desiatok miliard eur, ktore by mohli stedro porozdavat. Odpoved je jednoducha: politicka a socialna cena takejto pomoci je taka vysoka, ze kazda vlada sa k nej uchyli len v stave najkrajnejsej nudze.

4. Pokial ide o demonstracie - treba rozlisovat dve veci: medialnu realitu a realitu. Media si budu vzdy vyberat obrazky rozzurenych demonstrantov, letiace kamene a zapalne flase, radikalne transparenty... To neznamena, ze mnohi Greci nie su nahnevani. Ale vacsinou nejde o otazku ci reformovat, ale kto tu reformu zaplati. Je jednoduche poukazovat na vybrate pripady 13. ci 14. platov, nizkeho veku odchodu do dochodku, atd. Omnoho vaznejsim greckym problemom je vsak deravy danovy system - ludia, ktori by si mohli dovolit platit dane, maju x moznosti sa im vyhnut.
simona - 77simonka@azet.sk - 05.05.2010 - 14:36:32
presne tak, uplne s vami suhlasim...najskor si treba urobit poriadok vo vlastnej ekonomike. Vacsina Slovakov zije na 300-500 mesacnom plate zatial co greci dostavaju 2000-viac. Ak by mali naozaj taku snahu sa dostat zo situacie v akej sa nachadzaju nech celoplosne znizia platy, dochodky, zrusia x-mesacne odstupne a hned budu mat financie na vyhrabanie sa zo situacie do akej sa dostali. Ked sa sami nepricinia o to aby sa zmenila ich filozofia myslenia, tak ani pomoc od EU ich myslenie nezmeni a tato situacia sa bude opakovat...nase rodiny ziju od vyplaty do vyplaty, prispievaju na socialne davky socialne slabsim na Slovensku a este by mali aj podporovat nejakych bohemov, ktori nevedia setrit? Jasne ked k tomu neboli donutieni, naco by aj?
cibo - cibo72@azet.sk - 05.05.2010 - 13:05:35
nedá mi nezareagovať.musím sa ohradiť voči názoru ,že Grécku treba požičiať. Veď prečo by mal slovenský pracujúci občan (do 62 rokov a to sa určite zvýši) dotovať niekoho ,komu sa od 53 rokov nechce pracovať. A to už vôbec ľudia ,ktorý poctivo pracujú a zamestnávatel im nevyplatil mzdy.Ako sa na to môžu pozerať oni! Aj oni by mohli žiadať o nejaké príspevky.Ešte lepšie bude ak všetci prestaneme pracovať,načo veď nás niekto zadotuje.Stačí len začať štrajkovať,nie ?Oni štrajkujú za 13, 14 plat,u nás mnohí nevidia ani dvanásť platov za rok .A týto ľudia majú podporiť niekoho ,kto ani nieje ochotný priznať ,že doteraz žili na dlh ! ? To by sme dokázali všetci ,keby za nás niekto ten dlh zaplatil. Požičiať ako požičiať,ale musíme vidieť snahu aj na druhej strane .aby tie eurá neskončili tam kde doteraz.A preto ,ak požičiať ,tak len keď budú súhlasiť s podmienkami EU, na základe ktorých budú schopný tie úvery aj SPLÁCAŤ! ! !
Vlož príspevok
Meno
E-mail
KódSem vpíšte 4-miestny kód:
Príspevok

(c)2006-2017 www.EUROPSKAUNIA.sk | Právne podmienky
Developed by MONOGRAM Technologies