Abecedný filter
Diskusia
Uznať či neuznať Kosovo?

Malo by sa Slovensko pridať k 22 štátom Európskej únie a ďalším desiatkam vo svete a uznať Kosovo ako nezávislú krajinu? Alebo by malo zotrvať pri postoji, že išlo o krok v rozpore s medzinárodným právom, ktorý je nebezpečným precedensom? Mala by SR prípadne prisposobiť svoj postoj po zverejnení posudku Medzinárodného súdneho dvora?

maleek - maleekfinancials@yahoo.com - 19.04.2015 - 23:50:36
Dobrý deň všetkým,

Som súkromný veriteľ, ponúkam úver vo výške 3%, to je legitímne spoločnosť so cťou a rozdielom a sme pripravení vám pomôcť v akejkoľvek finančnej problém, ktorý ste do. Ponúkame všetky typy úveru, takže ak máte záujem o túto ponuku úveru láskavo kontaktujte nás na e-mail: maleekfinancials@yahoo.com
Tiež poskytnúť detaily, aby sme mohli pokračovať s pôžičkou ihneď.

Názov:
Výška úveru potrebné:
Pôžička Trvanie:
krajiny:
adresa:
zamestnanie:
Mesačný príjem:
Telefónne číslo:
Účel úveru:

Kontaktujte nás s vyššie uvedených údajov na našej e-mail: maleekfinancials@yahoo.com
Pozdravy vám všetkým.
Maleek.
podareny - podareny777@seznam.cz - 27.11.2010 - 10:30:08
vy ste ale cudny.. mali by ste sa viac ucit, citat,vzdelavat.. snazite sa bo ako to vidim h..no viete...
Lucy - ludmilasul@seznam.cz - 24.11.2010 - 19:58:26
A kam az mame Budapesti ustupovat aby bol zmier p. Ambrovic? nemali by sme isa im znova vratiti pod kridla a ako felvidek sa nechat opat pomadarcovat?






qark - qark@post.sk - 10.11.2010 - 18:18:05
Zda sa , ze medzinarodne pravo zacina byt "listok vo vetre".Medzinarodny sudny dvor stratil na svojej doveryhodnosti,ak sa jedna o velmi silneho aktera stava sa alibista,cize "len aby som ho ne....al".BIEDA.
Pauna - @ - 16.10.2010 - 10:57:26
Neuznat!! Nikdy!!! Jen to ne!!! Kosovo pro mne není stát. Žila jsem tam, vím, jaké jsou tam podmínky. A tímhle to s prominutím pěkně zadupali páni soudci. Znám spousty obyčejných lidí, kteří stejně jako já čekali na rozsudek MSD s netrpělivostí a napětím jsme očekávali jeho verdikt. Nyní se mi chce jen brečet.
sibyla - sybylazz@yahoo.com - 10.08.2010 - 17:22:39
a co Arabi? ti ich maju hocikolko
rd - rd@zoznam.sk - 10.08.2010 - 17:17:25
no dva staty ma napriklad ceskoslovensky narod. alebo vy tie narody pocitate inak?
sibyla - sybylazz@yahoo.com - 10.08.2010 - 16:48:55
a co Arabi? ti ich maju hocikolko
rd - rd@zoznam.sk - 10.08.2010 - 16:45:32
no dva staty ma napriklad ceskoslovensky narod. alebo vy tie narody pocitate inak?
tante - tkst@hotmail.sk - 09.08.2010 - 16:55:28
V žiadnom prípade! Srbi a Macedónci im podali "malíček" (a títo dupľovaní, aj tu aj tam, (aj v Albánsku aj v Kosove) im "odtrhli doslova celú ruku! Ktorý národ má 2 samostatné štáty?!
rd - rd@zoznam.sk - 03.08.2010 - 09:49:50
Zaráža ma jednoznačnosť prezentovaných názorov. O aké "objektívne právo" mohlo podľa vás Slovensko oprieť svoju požiadavku na samostatnosť? (Čím nenaznačujem, že slovenskú samostatnosť považuje za pozitívny krok.)
Jana - jirko19jirko@hotmail.com - 02.08.2010 - 14:26:29
Predstavitelia "novej kosovskej vlady" su byvalymi clenmi UCK, teroristickej skupiny. Ako to moze svet dovolit pri velkom boji proti terorizmu vo svete, to naozaj nikdy nepochopim. Su v tom ine zaujmy, ktore do par rokov vyjdu najavo. Jasne NIE pri uznani Kosova! Mensina seba samu za stat vyhlasit jednoducho nemoze!
Jozef Skalík - skalik@chello.sk - 02.08.2010 - 13:54:29
Pokiaľ sme sa rozhodli, že nemôžeme podporovať \"nezávislosť Kosova\" a vedeli to nielen geoolitický, ale aj ekonomický zdôvodniť a nebol to len prejav politického krču, musíme si
stať na svojom pretrvávajúcom názore a neuznať nezávislosť
Dr. Balaz Branislav - branislav.balaz@gandf.sk - 30.07.2010 - 11:11:39
MSD jednoznačne svojim rozhodnutím podkopal vážnosť Bezpečnostnej rady OSN a jedo rezolúciu 1244/1999. Ak prestanú platiť rezolúcie BR OSN, prestane platiť zákon a poriadok a každý si môže robiť čo chce ! Slovenská republika by mala trvať na dodržiavaní týchto pravidiel a neuznať samostatnosť Kosova. Kosovo je pre nás súčasťou Srbska a tak by to malo zostať, pokial sa Srbsko a Kosovo nedohodnú inak. Jednostranné vyhlásenie nezávislosti Kosova z roku 2008 ostáva protiprávnym a neprijateľným aktom.
Dr. Balaz Branislav - branislav.balaz@gandf.sk - 30.07.2010 - 11:08:24
MSD jednoznačne svojim rozhodnutím podkopal vážnosť Bezpečnostnej rady OSN a jedo rezolúciu 1244/1999. Ak prestanú platiť rezolúcie BR OSN, prestane platiť zákon a poriadok a každý si môže robiť čo chce ! Slovenská republika by mala trvať na dodržiavaní týchto pravidiel a neuznať samostatnosť Kosova. Kosovo je pre nás súčasťou Srbska a tak by to malo zostať, pokial sa Srbsko a Kosovo nedohodnú inak. Jednostranné vyhlásenie nezávislosti Kosova z roku 2008 ostáva protiprávnym a neprijateľným aktom.
Palo - palo@gmail.com - 29.07.2010 - 11:20:09
Uznať práva Srbska !!! http://www.klubvtn.info/info_42.htm
muro5 - muro5@centrum.sk - 29.07.2010 - 09:42:55
p. Varady, tu sa demonizuje Milosievic a zabuda sa na inych zlocincov, hlavne na Taciho, ktory minimalne , ak nie viac, patri pred MSD. Ludia su znechuteni vykladom prava takymi ludmi ako ste vy, lebo nie ste objektivny a len sa snazite zaujate a sobecke zaujmy jednej velmoci legalizovat
muro5 - muro5@centrum.sk - 29.07.2010 - 08:56:25
Zaujimave, kym u Srbov sa hasgsky sud zaobera vojnovymi zlocincami, tych kosovksych si nevsima, dokonca toleruje, ze ten najvacsi stoji na cele tohoto samozvaneho statu. Spravodliost dostala poriadne na frak
Milan - mamo-sono@mamo-sono.sk - 28.07.2010 - 12:23:33
NEUZNAŤ!!! MSD bude ešte horúco, keď sa začnú ozývať národy, ktoré svoj štát ešte nemamjú. Je tu predsa precedens! Som zvedavý, ako bude reagovať MSD potom.
apolite - abc@123.sk - 27.07.2010 - 20:18:48
ale ved preco nie.. vsak
tym by sme len de facto povedali ze bolo spravne vyzbrojenie a vycvicenie "dobrych" islamskych albancov, vybombardovanie "zleho" srbska a nasledne postavenie najvacsej americkej zakladne zazracnou zhodou okolnosti prave na cerstvo privatizovanom a mafiami prekvitajucom kosovskom uzemi. :]
joyo2594 - joyo2594@azet.sk - 26.07.2010 - 20:12:18
nie!!!!!!
jamaja - shipka45@yahoo.com - 24.07.2010 - 11:24:11
súhlasím...neuznať!!!O tom aké sú "objektívne" rôzne vraj renomované inštitúcie sa máme možnosť presvedčiť denno-denne...aj teraz sme sa presvedčili o "objektivite" Haagského súdneho dvora" !!!! To sme ale dopadli!!! Hanba!!!
jamaja - shipka45@yahoo.com - 24.07.2010 - 11:22:49
súhlasím...neuznať!!!O tom aké sú "objektívne" rôzne vraj renomované inštitúcie sa máme možnosť presvedčiť denno-denne...aj teraz sme sa presvedčili o "objektivite" Haagského súdneho dvora" !!!! To sme ale dopadli!!! Hanba!!!
Ivan - i.milko@chello.sk - 23.07.2010 - 11:51:19
Nie, takto vznikli dva albánske štáty, nie je to o práve národa na sebaurčenie, to by sa týkalo napr. Kataláncov, Kurdov a pod., ale je téma tabu.
johnny - johnnygrof@hotmail.com - 23.07.2010 - 07:00:09
absolutne NIE !!!!!!!!!!!! Kosovo patri do Srbskej oblasti a NIE je nezavisla krajina
palkonec - pavol.marusinec@bonet.sk - 23.07.2010 - 00:10:59
Určite nie ! Medzinárodný súdny dvor jednoducho otvoril pandorinu skrinku. Desať \"múdrych mužov\" bude musieť asi o rok o dva počítať tie tisíce zabitých, ktorí prídu o život po celom svete pri rôznych \"vyhláseniach nezávislosti\". Už teraz sú to vrahovia.

Nikto nechce ospravedlňovať Miloševiča, ale toto je naozaj Sibilina predpoveď !
papluh - @ - 22.07.2010 - 22:59:48
presne tak ... cely sudny dvor v haagu je obycajna šaškaren , podplatena americanmi ... je to tak trapne ...nic neuznat ... dat im viza ... najlepsie vizum za 3000$
Miro - muro5@centrum.sk - 22.07.2010 - 18:58:09
neuznat, rouhodnutie haagskeho sudu je v rozpore s medzinarodnym pravom, je politickcke aje vysmechom prava
Vlož príspevok
Meno
E-mail
KódSem vpíšte 4-miestny kód:
Príspevok

(c)2006-2017 www.EUROPSKAUNIA.sk | Právne podmienky
Developed by MONOGRAM Technologies